postup tetování

technika tetování, návody na hojení atd.

postup tetování

Příspěvekod TommiRR » pon dub 27, 2009 10:32 am

Jsem amatér a chci začít tetovat..Chci se zeptat jak moc se jde jehlou pod kůži..Existuje nějaký trik..Díky
TommiRR

Re: postup tetování

Příspěvekod MilankoTR » pon dub 27, 2009 11:47 am

No zaručený trik ti asi nikto nepovie lebo to je len a len na osobe ktorá tetuje, ihla by mala isť do kože maximálne jeden a pol milimetra, pozor keď pôjdeš ihlou moc hlboko pri obrysoch môže sa stať že obrys sa ti "rozleje" pomimo, do mikrocievok...
Tu genialnu hĺbku časom chytíš aj sam... Tak veľa šťastia v začiatkoch... ;)
Minďo
MilankoTR
diskutující

Příspěvekod Lunys » pon dub 27, 2009 8:21 pm

TommiRR píše:Jsem amatér a chci začít tetovat..Chci se zeptat jak moc se jde jehlou pod kůži..Existuje nějaký trik..Díky

Nejlepší trik je vyskoušet to na sobě :lol:
http://www.Lukintattoo.cz-Nové stránky již v provozu
Lunys
diskutující

Příspěvekod GOA » čtv říj 15, 2009 7:07 pm

stím souhlasím taky jsem na sobě makal ale je to fakt záhul
GOA
přispěvatel

Příspěvekod Havran » sob říj 24, 2009 9:03 am

zdravim! jsem uplny začatečnik!!! delam prvni tattoo a rozhodl jsem se učit na sobe!!! Delam sobe na noze japon klasiku - kapr, vlny, a td.... prosim o rady!!!
Prvni problem- prvni 10- 15 min při delani kottura vše de dobre( relativne :-) strojek držim poprve!!!) a pak nejednou při stejnem postupu nemuzu dostat barvu do kuze!!! Skoušel jsem i oplachnut v kelimku s vodou jehlu i brat vice barvu ale neide to pokud tupe ne utřu končikama prstu( v rukavicich) jehlu! Pomuže to ale jen na chvilku :-) poradte co s tim???
Poradte prosim hloubku vpichu jehly v kuži při linkach, stinovani, a zabarvovani!